Tilaa itsellesi maksuton Rakastan markkinointia! -lehti. Uusimman numeron voi aina tilata maksutta tältä sivulta. Täytä yhteystiedot ja uusin numero lähetetään sinulle postitse maksutta.

Uusin Rakastan markkinointia! on ilmestynyt ja on kotisivuekstra.
  • pahimmat virheet ja munaukset kotisivujen kanssa
  • mitä kotisivuilla täytyy olla
  • mitä kotisivuilla ei saa olla
  • kaikki se tarpeellinen tieto, jolla kotisivuista saa markkinoinnissa
  • ja muuta.

Lue uusin Rakastan markkinointia! Jos et jo ole lukenut niin sinun pitäisi lukea!

Lehti on täysin maksuton, tilaa se tästä.

Markkinointi | Mainonta | Kysy | Nefer

Markkinointi

Keräämme hyödyllistä tietoa markkinoinnista - kerro omat kokemuksesi.

Kenen tulee huomioida markkinointi?

Markkinointi ei ole vain tärkeä osa yrityksen toimintaa vaan markkinointi on koko toimivan yrityksen edellytys.

Jokaisella toimivalla yrityksellä on markkinointia vaikka yrittäjä ei itse sitä tekisi. Markkinointi on asia, joka yhdistää tuotteen tai palvelun ja asiakkaan.
Markkinoinnilla saavutetaan se etu, että voidaan lisätä myyntiä, hankkia uusia asiakkaita, hankkia juuri sellaisia asiakkaita, joita voidaan palvella parhaiten, voidaan säätää tuotantoa ym ym.

Ongelmat, jotka voidaan ratkaista markkinoinnilla

- liian vähän asiakkaita
- ei tarpeeksi aikaa
- vääränlaiset asiakkaat
- liian vähän rahaa
- uusia tuotteita ei saada valmiiksi
- jne.

Kaikkien nämä ja monet muut ongelmat juontavat juurensa heikkoon markkinointiin. Jos lääkärillä ei ole aikaa potilaalle on solmu markkinoinnissa, joka on jäänyt keskeneräiseksi. Kyse ei ole potilastietojärjestelmästä, hitaasta respasta tai tyytymättömästä asiakkaasta vaan huonosti toteutetusta markkinoinnista.
Oikein hoidettu markkinointi toimii niin, että lääkärin asiakkaiksi tulevat ne, jotka voivat tältä lääkäriltä apua saada (ei ne, jotka eivät voi saada apua, nämä ohjataan muille asiantuntijoille), asiakkaat saavat hyvän markkinoinnin kautta tietoa, jonka mukaan toimia. Kun asiakas tulee tällaisen markkinoinnin luotsaamana vastaanotolle on kaikki helpompaa - ja toimivaa.

Markkinointi todellakin on jokaisen toimivan yrityksen edellytys. Jos yrittäjä ei itse tee markkinointia niin sen tekee joku muu vaikka yrittäjä ei sitä tietäisi. Vaikka tämä muiden hoitama markkinointi toimisi niin se aiheuttaa sen ongelman, että yrittäjä ei pysty kontrolloimaan sitä vaan on tämän ulkopuolisen markkinoinnin armoilla.

Kun yrittäjä ymmärtää markkinoida niin etuna tulee se, että todellakin voi säädellä haluaako lisää asiakkaita, keskittyykö määrään vai ehkä korkeampaan laatuun. Markkinoinnilla voi tasata kausivaihteluja ja tehdä paljon todella suuria muutoksia yrityksen toimivuuteen.


[Siirry takaisin otsikkoihin]

© 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 Nefer Advertisements