Tilaa itsellesi maksuton Rakastan markkinointia! -lehti. Uusimman numeron voi aina tilata maksutta tältä sivulta. Täytä yhteystiedot ja uusin numero lähetetään sinulle postitse maksutta.

Uusin Rakastan markkinointia! on ilmestynyt ja on kotisivuekstra.
  • pahimmat virheet ja munaukset kotisivujen kanssa
  • mitä kotisivuilla täytyy olla
  • mitä kotisivuilla ei saa olla
  • kaikki se tarpeellinen tieto, jolla kotisivuista saa markkinoinnissa
  • ja muuta.

Lue uusin Rakastan markkinointia! Jos et jo ole lukenut niin sinun pitäisi lukea!

Lehti on täysin maksuton, tilaa se tästä.

Markkinointi | Mainonta | Kysy | Nefer

Markkinointi

Keräämme hyödyllistä tietoa markkinoinnista - kerro omat kokemuksesi.

Jälkimarkkinointi

Toteutunut kauppa ei ole se piste, johon markkinointi päättyy. Olemassa oleva asiakas on huomattavasti kiitollisempi kohde markkinoinnille kuin uusi tuttavuus.
Palvelun tai tuotteen myyjältä herpaantuu helposti mielenkiinto siinä vaiheessa kun kauppa on lyöty lukkoon. Joukosta erottuvat positiivisesti ne, jotka ovat yhteydessä myös toteutuneen kaupan jälkeen. Tämä ylittää keskivertoasiakkaan odotukset moninkertaisesti.

 >> Lue koko artikkeli aiheesta Jälkimarkkinointi


[Siirry takaisin otsikkoihin]

© 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 Nefer Advertisements