Tilaa itsellesi maksuton Rakastan markkinointia! -lehti. Uusimman numeron voi aina tilata maksutta tältä sivulta. Täytä yhteystiedot ja uusin numero lähetetään sinulle postitse maksutta.

Uusin Rakastan markkinointia! on ilmestynyt ja on kotisivuekstra.
  • pahimmat virheet ja munaukset kotisivujen kanssa
  • mitä kotisivuilla täytyy olla
  • mitä kotisivuilla ei saa olla
  • kaikki se tarpeellinen tieto, jolla kotisivuista saa markkinoinnissa
  • ja muuta.

Lue uusin Rakastan markkinointia! Jos et jo ole lukenut niin sinun pitäisi lukea!

Lehti on täysin maksuton, tilaa se tästä.

Markkinointi | Mainonta | Kysy | Nefer

Mainonta

Mainonnasta on olemassa hyvää tutkittua tietoa.
Hyvää tietoa jokaiselle, joka haluaa oman viestinsä toimivan.

Facebook-mainonta

Sosiaalinen media (some) on hurjan kiinnostuksen kohde ja somen kunkku on Facebook.com. Miten ja kuinka tätä voi hyödyntää mainonnassa?

Facebook-käyttäjiä on tällä hetkellä noin miljardi ja jokaisella näistä on oma Facebook-tili omine henkilötietoineen. Facebook-palvelu yhdistää ihmisiä kiinnostuksen kohteen ja kaveripiirin mukaan, näitä tietoja voi käyttää kohdennetussa mainonnassa.
Yritys voi tehdä Facebookin kanssa sopimuksen, että oma mainos näkyy tietyllä käyttäjäryhmällä. Tätä ryhmää voi rajata hyvin tarkasti tai väljästi, eri määritelmin ja hinta määräytyy sen mukaan.

Facebook-sivulla näkyvää mainosta klikataan yleensä noin 0,01 % näyttökerroista.
Facebook-mainoksen etu on kirurgintarkka kohderyhmä, jolle näytetyt mainokset eivät näy kohderyhmän ulkopuolisille.

On syytä huomauttaa, että monilla on se väärinkäsitys Facebookista, että omalle seinälle kirjoitetut jutut näkyvät kaikille tykkääjille tai kavereille. Asia ei ole aivan näin. Vain ne näkevät sinun seinäkirjoitukset omassa uutisvirrassaan, jotka ovat tekemisissä sinun kanssasi.

Toinen hyvä tieto on se, että jos yrityksellä on oma Facebooksivu niin sitä tietoa ei oikein näe Facebookin ulkopuolelta. Esimerkiksi hakukoneiden haut eivät yleensä ulotu Facebook-tilehin.

Toimiva Facebook-mainonta vaatii siis käytännössä maksullista mainontaa.


[Siirry takaisin otsikkoihin]

© 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 Nefer Advertisements