Tilaa itsellesi maksuton Rakastan markkinointia! -lehti. Uusimman numeron voi aina tilata maksutta tältä sivulta. Täytä yhteystiedot ja uusin numero lähetetään sinulle postitse maksutta.

Uusin Rakastan markkinointia! on ilmestynyt ja on kotisivuekstra.
  • pahimmat virheet ja munaukset kotisivujen kanssa
  • mitä kotisivuilla täytyy olla
  • mitä kotisivuilla ei saa olla
  • kaikki se tarpeellinen tieto, jolla kotisivuista saa markkinoinnissa
  • ja muuta.

Lue uusin Rakastan markkinointia! Jos et jo ole lukenut niin sinun pitäisi lukea!

Lehti on täysin maksuton, tilaa se tästä.

Markkinointi | Mainonta | Kysy | Nefer

Mainonta

Mainonnasta on olemassa hyvää tutkittua tietoa.
Hyvää tietoa jokaiselle, joka haluaa oman viestinsä toimivan.

Helpoin valinta

Mainoksen tulee olla paitsi teknisesti kunnossa mutta niin myös loogisesti. Mainoksen kehote tulee olla se helpoin ja selkein mahdollinen koska muuten tulee suutari.

Katso omaa mainostasi aina kohderyhmän tai lukijan silmin. Varmista, että mainoksessa on kolme pakollista ja keskity erityisesti kehotteeseen.
Kehotteen tulee olla sellainen, että se on helppo toteuttaa ja toimiva. Internetissä yksi klikkaus, lehdessä ehkä QR-koodi tai kuponki, suoramainoksessa selkeä ehdotus.

Teknistä puolta mietittäessä ei tule olettaa, että lukijalla on aikaa tai mielenkiintoa kuin sekunnin murto-osa. Kiinnostuneella mainoksen lukijalla ei välttämättä ole älypuhelinta kourassa tai edes lukulaseja, ota kaikki vinkkelit huomioon.

Jos mainostamme palvelua tai tuotetta niin keskinkertainen, mutta teknisesti oikeaoppinen, mainos tyytyy kertomaan uutta lämpöpumppua olevan saatavilla hintaan 2 999,95 €. Tällainen mainos tavallaan odottaa lukijan tekevän ostopäätöksen siitä hyvästä, että saa lukea mainoksen.
Jos tavoite on saada kohde ostamaan tuo kolmentuhannen euron lämpöpumppu niin parempaan tulokseen päästään jos mainos ei kehota ostamaan pumppua (iso päätös) vaan jakaa tuon asian pieniin askelmiin ja kehottaa tekemään vain ensimmäisen, helpon askelman - tilaa sähköpostitse maksuton esite.
Yrittäjä haksahtaa helposti siihen virheeseen, että esitteen mukana lähettää asiakkaalle liian ison seuraavan askelman. Lue tästä lisää seuraavassa artikkelissa.


[Siirry takaisin otsikkoihin]

© 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 Nefer Advertisements